Pytania i odpowiedzi

 

 

PRODUKTY

  • Skąd pochodzą ryby i owoce morza w naszych sklepie?

    Ryby i owoce morza w każdym tygodniu przywozimy prosto z Europejskich portów. Nasze wyselekcjonowane produkty pochodzą ze zrównoważonych, certyfikowanych małych hodowli oraz znajomych rybaków

  • Czy wszystkie ryby można mrozić?

    Tak, ryby można mrozić. Szczegółowe informacje są zawarte w opisie produktu na naszej stronie.

  • Czy można mrozić owoce morza?

    Większość owoców morza jest rozmrażana, dlatego nie można ich ponownie mrozić. Wyjątkiem są małże, ostrygi (świeże) oraz ośmiornica (ugotowana). Owoce morza są mrożone na kutrach od razu po połowie, aby zachowały największą świeżość.

  • Jaki jest termin przydatności do spożycia?

    Termin przydatności do spożycia znajduje się na opakowaniu każdego z produktów.

  • Jak są zapakowane ryby i owoce morza?

    Produkty świeże są zapakowane w szczelne opakowania próżniowe.

  • Jak przygotowane są ryby?

    Ryby są wypatroszone oraz bez łusek. Filetujemy ręcznie przez profesjonalistów i sprzedajemy ze skórą chyba, że jest to inaczej napisane. Skóra podczas smażenia, grillowania lub pieczenia staje się chrupiąca i nie rozpada się.

  • Czy ryby są już wypatroszone?

    Tak, ryby są wcześniej ręcznie wypatroszone.

  • Czy są przepisy na dostępne w sklepie ryby i owoce morza?

    Tak, mamy na naszej stronie mnóstwo przepisów na nasze ryby oraz owoce morza, które opracowaliśmy z cenionymi szefami kuchni oraz miłośnikami gotowania. Zobacz przepisy

  • Czy planujecie rozszerzyć swoją ofertę?

    Oczywiście, poszerzamy naszą ofertę w każdym tygodniu. Ostatnio dodaliśmy makarony oraz wędzone ryby. Tworzymy również specjalne limitowane oferty sezonowe np: na Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc lub Grilla. Zachęcamy do śledzenia nowych produktów w zakładce Nowości oraz na naszych Social Media.

ZAMÓWIENIA

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

    Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę internetową.

  • Czy jeśli spóźnię się z zamówieniem w poniedziałek i złożę je po godzinie 9:00 to mogę liczyć na realizację w tym samym tygodniu?

    W każdym tygodniu przywozimy tylko zamówione wcześniej świeże ryby i owoce morza. W przypadku chęci zamówienia po godzinie 9:00 w tym samym tygodniu zachęcamy do zamówień z listy produktów Ekspres, które są dostępne przez cały tydzień i wysyłane następnego dnia.

  • Jak działa dostawa Ekspresowa?

    Zamówienia złożone do godz. 8:00 w dniach poniedziałek - czwartek dostarczymy kolejnego dnia, a te złożone w dniach piątek - niedziela dowieziemy we wtorek.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Dla wysyłki Ekspresowej do 48H. Dla wysyłki Standardowej do 8 dni roboczych - czas realizacji zamówienia jest zależny od dnia złożenia. Więcej informacji na temat dostawy można znaleźć na Czas i koszty dostawy

  • Kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie?

    W zależności od dnia złożenia zamówienia oraz od wybranej formy dostawy od 48H do 8 dni roboczych. Więcej informacji na temat dostawy można znaleźć na Czas i koszty dostawy

  • Dlaczego muszę czekać na realizację mojego zamówienia nawet 8 dni?

    Większość naszego asortymentu jest zamawiana pod konkretne złożone wcześniej zamówienia. W ten sposób mamy pewność, że ryby i owoce morza sprzedawane w Portside są zawsze świeże i trafiają do naszych klientów w bardzo krótkim czasie od połowów. Rekomendujemy składanie zamówień w każdą niedzielę, dzięki temu już w czwartek, nawet rano otrzymamy paczkę z zamówieniem.

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

  • Czy produkty można zamawiać w całej Polsce?

    Tak, dostarczamy na terenie całej Polski w bezpiecznych opakowaniach chłodzących.

  • Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

    Na dzień dzisiejszy realizujemy dostawy na terenie całej Polski. W razie rozszerzenia o dostawy za granicę poinformujemy na stronie oraz na naszych kanałach social media.

  • Jaka firma kurierska dostarcza paczki?

    Paczki wysyłamy kurierem UPS.

  • Jak mogę śledzić przesyłkę?

    Przesyłkę można śledzić tylko po wybraniu formy dostawy KURIER UPS. W dniu wysyłki firma kurierska wysyła e-mail zawierający nr monitorowania paczki.

  • Jak działa dostawa ekspresowa?

    Dostawa ekspresowa dotyczy tylko produktów z kategorii EKSPRES. Zamówienia złożone do godz. 8:00 w dniach poniedziałek - czwartek dostarczamy kolejnego dnia, a te złożone w dniach piątek - niedziela dowozimy we wtorek.

  • Jak wygląda dostawa na terenie Warszawy?

    Na terenie Warszawy przesyłki dostarczamy bezkontaktowo w nocy z środy na czwartek (pomiędzy 2:00 a 8:00).

  • W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

    Na terenie Warszawy przesyłki dostarczamy bezkontaktowo w nocy z środy na czwartek (pomiędzy 2:00 a 8:00). Dlatego potrzebujemy szczegółową informację o miejscu, gdzie mamy zostawić paczkę. Nigdy nie dzwonimy po nocy.

    Kurierzy UPS dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00

  • W jaki sposób zapakowane jest zamówienie?

    Zamówienie jest zapakowane w bezpieczny styroboks ze specjalnymi wkładami chłodzącymi, które utrzymuje temperaturę nawet do 48h. Ryby i owoce morza pakujemy próżniowo. Przesyłka jest całkowicie bezzapachowa i nigdy nic nie wycieka. Po otrzymaniu przesyłki wystarczy włożyć produkty do lodówki i cieszyć się ich smakiem po przygotowaniu.

  • Skąd wynikają koszty dostawy?

    Na koszt dostawy składa się bezpieczne opakowanie, czyli styroboks z wkładami chłodzącymi oraz szybka przesyłka kurierska.

  • Czy zamówienie jest zapakowane bezpiecznie do wysyłki na całą Polskę?

    Taka, nasza przesyłka w styroboksie z wkładami chłodzącymi utrzymuje temperaturę do 48h a ponad 95% wszystkich przesyłek dociera w ciągu 24h.

  • Jaki jest koszt wysyłki?

    Wysyłka w całej Polsce jest darmowa dla zamówień od 250 zł. Koszty wysyłki dla zamówienia poniżej 250 zł to 30 zł.

  • Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

    Udostępniamy wiekszość metod płatności online m.in karty płatnicze, szybkie przelewy oraz Blik. W trosce o bezpieczeństwo nie przyjmujemy płatności gotówką oraz płatności za pobraniem.

  • W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT?

    W celu otrzymania Faktury VAT należy zaznaczyć opcję Firma przy danych adresowych w trakcie składania zamówienia. Faktura jest wysyłana w formie elektronicznej na podany adres email po złożeniu i zapłacie za zamówienie.

  • Jakie są zasady działania programu lojalnościowego?

    Nasz program lojalnościowy opiera się na bardzo prostych zasadach. Za każde wydane 10 zł otrzymujesz 1 punkt. Zgromadzone punkty wymieniasz na produkty w naszym sklepie. Program lojalnościowy jest dostępny dla użytkowników zarejestrowanych a punkty widoczne są na koncie.

SKLEP STACJONARNY

  • Czy mogę kupić produkty w sklepie stacjonarnym bez składania zamówienia?

    Na dzień dzisiejszy zamówienia można składać tylko przez stronę internetową

  • W jakich godzinach funkcjonuje punkt odbioru osobistego?

    Punkt odbioru osobistego znajduje się w Warszawie w Hali Koszyki, przy restauracji Port Royal. Jest czynny codziennie od 10:00 do 21:00.

  • Kiedy zostanie otwarty sklep stacjonarny Portside?

    Planujemy w niedalekiej przyszłości otworzyć sklep stacjonarny Portside o czym poinformujemy na stronie internetowej oraz w social media.

ZWROTY I REKLAMACJE

  • W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?

    Reklamacje należy zgłaszać pod adresem mailowym: sklep@portside.pl

 
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl